معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه و روش های ست کردن آن
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش
معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه و روش های ست کردن آن

خرید کت و شلوار نه آنقدر آسان است که بتوان به راحتی به بازار رفت و در زمان اندکی آن را خرید و نه آنقدر دشوار که نیاز به ساعت ها جست و جو در بازار را داشته باشد.

کت و شلوار های مردانه این روزها با تنوعی از رنگ و طرحی که در بازار دارد، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید مناسب ترین لباس رسمی را برای خودتان تهیه کنید. کت و شلوار از رسمی ترین لباس های است که هر مردی در طول زندگی خود می‌تواند انتخاب و به تن کند. موارد رسمی استفاده از کت وشلوار می تواند یک جلسه کاری باشد یا مهمانی و مناسبتی مهم، پس مهم است که بتوانید بهترین کت و شلوار را برای خودتان انتخاب کنید.

چند نکته که برای خرید کت و شلوار باید آن را بدانید.

شاید اولین سوالی که هر فروشنده ای از شما برای خرید کت و شلوار می پرسد این باشد که برای چه هدفی قصد خرید کت شلوار را دارید؟ پاسخ به این سوال می‌تواند در انتخاب مدل و جنس  کت و شلوار مردانه رسمی و اسپرت  به شما کمک بزرگی کند. شاید طرحی کلاسیک برای مهمانی رسمی که همه استایل به روزی را برای شرکت در آن انتخاب کرده‌اند، گزینه ای جذاب نباشد. در نتیجه ابتدا هدف گذاریتان را از خرید مشخص کنید. رعایت این نکته می‌تواند قیمت نهایی خرید شما را هم دستخوش تغییراتی کند.

برای خرید هر لباسی دانستن سایز نکته بسیار مهمی است، اهمیت این نکته برای انتخاب و خرید کت و شلوار اهمیت بیشتری پیدا می کند. چه قصد داشته باشید کت و شلواری آماده را خریداری کنید و چه خیاطی را از پیش برای طراحی و دوخت کت و شلوراتان نشان کرده باشید، در هر دو صورت باید سایز و فرم بدنتان را بدانید تا نتیجه کار زمانی که کت و شلوار را به تن می کنید همان باشد که خودتان می‌پسندید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

تناسب در لباس های دو تکه مانند کت و شلوار نکته ای است که نباید نسبت به آن کم توجهی کرد زیرا که زیبایی آن به هماهنگ بودن کت شلوار است، اگر شلواری با الگوی جذب انتخاب کرده باشید و کتی با الگوی کلاسیک یک ناهماهنگی و یک استایل ناکارآمد است. تناسب میان کت و شلوار از الگوی هر دو گرفته تا دقت در نحوه ایستادن سرشانه های کت و تعداد دکمه های آن بستگی دارد.

و در نهایت بخشی از انتخاب که احتمال دارد زیاد به چشم نیاید اما با استفاده از گزینه های زیبا و جذاب می‌تواند استایل شما را زیباتر جلوه دهد، انتخاب کفش و جوراب است. پیشنهادی که می‌تواند زیبایی استایل شما را تا حد زیادی افزایش دهد ست کردن جوراب با رنگ کت و شلوار مردانه است. سعی کنید کمتر از ست کردن جوراب با کفش استفاده کنید.

 

کت های مردانه چند دکمه

کت های تک دکمه : کت های تک دکمه به صورت کلی برای دورهمی های دوستانه استفاده می‌شود و اگر قصد دارید در یک جلسه رسمی شرکت کنید یا در مهمانی رسمی حضور پیدا کنید، این کت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کت های تک دکمه را عموما به شکلی استفاده می‌کنند که همان یک دکمه را هم باز می‌گذارند و ترجیحا آن را از میان رنگ های روشن مانند کرم انتخاب می‌کنند.

کت های دو دکمه: این کت ها را اصطلاحا به نام کت های کلاسیک یا کت های انگلیسی می‌شناسند و برای دوخت آن از پارچه های سنگین استفاده می‌کنند. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، می‌توانید روی این سبک از کت ها حساب ویژه ای باز کنید. برای استفاده از این کت ها مرسوم است که تنها یک دکمه بالا را می‌بندند و بستن همزمان هر دو دکمه از جذابیت استایل شما می‌کاهد. کت های دو دکمه ظاهری گشاد دارند و اگر قصد خرید آن را دارید به راحتی می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید.

کت های سه دکمه: کت های سه دکمه هم همانند کت های انگلیسی یا دو دکمه از سری استایل های کلاسیک است. کت های سه دکمه را آمریکایی می‌نامند و الگویی شبیه به کت های انگلیسی و به آن راحتی و گشادی نیستند اما نسبت به کت های امروزی هم فرمی راحت دارند. کت های سه دکمه را مرسوم است که تنها دو دکمه آن را می‌بندند، دو دوکمه از پایین یا دو دکمه از بالا، استفاده همزمان از هر سه دکمه استایل شما را از جذابیت می‌اندازد.

چند رقم پارچه کت و شلوار داریم؟

پارچه پشمی : استفاده از کت هایی با پارچه ای از جنس پشم می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای سرد زمستان باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر میزان پشم به کار رفته در پارچه بیشتر باشد قیمت نهایی کت و شلوار شما را دستخوش تغییراتی می کند و ممکن است گران‌تر از کار در آید اما ارزشش را دارد زیرا که هر قدر پشم در پارچه کت شلوار شما بیشتر باشد، استایل شما را رسمی تر جلوه می‌دهد و می‌توانید در مجالس رسمی و لاکچری از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که پارچه های پشمی زودتر از سایر پارچه آلودگی را به خود جذب می کند در نتیجه برای استفاده به صورت روزانه گزینه مناسبی نیست.

 

پارچه کتان: این جنس از کت و شلوار عموما مناسب برای مجالس و مناسبت های رسمی نیستند. اگر قصد دارید در یک دورهمی نیمه رسمی شرکت کنید و می‌خواهید استایلی جذاب داشته باشید، کت و شلوارهای کتان همیشه انتخاب مناسبی برای شما هستند. ست کردن این کت ها با تیشرت های یقه گرد می‌تواند شما را کم سن تر از آن چیزی که هستید نشان دهد و این یک مزیت برای شما می‌تواند باشد.

دراین نوشتار قصد داشتیم تا نکاتی را که برای خرید و استفاده از کت و شلوارها مورد نیاز است و با آن سروکار دارید را عنوان کنیم. همه نکات را به شکل مختصر مطرح کردیم تا بتوانید خرید لذت بخش و حضوری مثمر ثمر در هم جمع و جلسه ای داشته باشید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/18/2640497/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 18 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری